Mitt första inlägg :)

Hejsan, imorgon hämtar jag min första foderhäst Mirabelle.
jag hade tänkt att börja blogga om mig och henne efter som jag kommer ha henne ganska länge.
Jag kommer lägga ut bilder så fort jag kan, ska försöka få iordning på bloggen oxå hihi

Så förberedelserna är i full gång, idag har jag mockat ur boxen hon ska stå i, men är inte helt färdig, fin puts blir de imorgon.
Typ som att lägga in spån och lägga mat i burkarna.
Vi åker vid kl 2 imorgon och de är ju en bit att åka, ca 20 mil kanske.
så vi kommer vara hemma igen vid kl 8-9 på kvällen.
de blir en lång dag imorgon med andra ord hihi.
Får hoppas att de inte kommer massa regn så att vi kan släppa ut dom i hagen när vi kommer tillbaka.
ååååh vad jag längtar, min alldeles egna och första häst !!

jaja nu måste jag sova, har lite att göra imorgon innan vi åker.

Kram Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0